Wat is HubSpot?
Online software voor marketing, sales, klantenservice en CRM
HubSpot is één van de wereldleiders op het gebied van software voor marketing, sales, klantenservice en CRM. Door HubSpot krijg je meer nieuwe leads, wordt relatiebeheer en fluitje van een cent en verkoop je meer. Alles dat je nodig hebt voor marketing, sales en customer support is gebundeld in HubSpot!
HubSpot is in 2006 opgericht door Brian Halligan en Dharmesh Shah met als doel ondernemers te helpen hun bedrijfsdoelstellingen te bereiken. Daarvoor hebben ze het inbound marketing concept ontwikkeld nadat ze ontdekten dat mensen steeds beter werden in het negeren van traditionele marketingcampagnes.
Door middel van inbound marketing overtuig je mensen klant te worden door op het juiste moment via het juiste kanaal de juiste boodschap aan te bieden, dat kan met email marketing, content marketing, zoekmachine marketing en social media.
HubSpot bevat een aantal handige tools voor je bedrijf om nieuwe klanten te krijgen en bestaande klanten te behouden. Waaronder email marketing, marketing automation, SEO optimalisaties, social media management, landingspagina’s, CRM, webchat, service tickets en deal management.
Wij zijn er trots op dat Invalshoek Gold Partner is van HubSpot! Als partner van HubSpot helpen we onze klanten met marketing, sales en CRM. Dat doen we specifiek voor zakelijke dienstverleners zoals IT bedrijven, consultancies, financieel dienstverleners, juridisch dienstverleners en software ontwikkelaars.
HubSpot biedt software voor marketing, verkoop en klantenservice, met een CRM als kern; de krachtigste manier van online marketing en klantbeheer!
Wij zijn Gold Partner van HubSpot
Overweeg je HubSpot? Wij helpen je graag met het implementeren van deze software voor marketing, sales, customer support en CRM.
Maar je hoeft ons niet ops ons woord te geloven dat we meesters zijn op het gebied van HubSpot voor B2B bedrijven. Lees daarvoor de reviews van onze klanten op ons profiel in de HubSpot Agency Directory.
Invalshoek hielp ons met het opstarten van HubSpot als ons CRM-systeem. Hij begeleidde ons bij het maken van de juiste keuzes en adviseerde ons over de modules voor sales, marketing en service. Andy zette het systeem op en zorgde ervoor dat het goed werkte. We gebruiken nu HubSpot zonder enige hulp. We raden Invalshoek ten zeerste aan als je bezig bent met het onboarden van HubSpot en je een ervaren sparring partner wilt hebben die je helpt bij het implementeren van HubSpot en je helpt beginnersfouten te voorkomen.
Via Invalshoek heb ik kennis gemaakt met het toepassen van CRM via HubSpot en bekend geraakt met de mogelijkheden hiervan. Het maakt het werk efficiënter, controleerbaarder en vergroot je kans op efficiënte leads en opportunities die omgezet kunnen worden tot deals. Andy beschikt over de kennis en kunde die je mag verwachten van een senior online marketeer en is goed in het uitleggen en inbedden van de kennis en kunde over de mogelijkheden met HubSpot. Ik ben blij dat ik Invalshoek heb ingeschakeld voor het Rolmodellen Bureau.
Case study lezen
HubSpot voor marketing
Email marketing, social media marketing, content marketing, zoekmachine marketing. Met je website als middelpunt zorgt HubSpot ervoor dat je meer leads en klanten krijgt!
HubSpot voor sales
Ontvang een melding op het moment dat een lead je email opent of je website bezoekt, organiseer automatisch elke interactie met je leads en hou al je sales activiteiten op één plaats bij met de HubSpot Sales Hub. Zo verkoop je meer, sluit je sneller deals en bespaar je tijd!
HubSpot voor service
Service Hub is een volledig pakket van software voor klantenservice teams van HubSpot. Het bevat hulpmiddelen om contact te leggen met klanten, hun verwachtingen te overtreffen en ze in promotors te veranderen die uw bedrijf laten groeien.
HubSpot CRM
Met het CRM van HubSpot wordt het beheren van relaties een fluitje van een cent.
Artikelen op ons blog over HubSpot
WordPress website personaliseren met HubSpot
De meeste websites zijn maar statisch dingen, elke bezoeker krijgt precies hetzelfde te zien als alle andere bezoekers. En dat terwijl elke bezoeker weer andere behoeften heeft. Dus is het niet veel verstandiger om de content van je website aan te passen aan de behoeften van de bezoeker? Dat heet je website personaliseren.
HubSpot Cookie Opt-in & Google Tag Manager
Als je HubSpot gebruikt voor je online marketing dan wil je waarschijnlijk ook graag de cookie opt-in van HubSpot gebruiken om aan de bezoekers van je website te vragen of ze akkoord zijn met het plaatsen van cookies. Want dat is veel makkelijker dan het inregelen van tools zoals CookiePro of CookieBot.
Zeven killer features van HubSpot CMS
Je website is de etalage van je bedrijf, dus de keuze voor het juiste content management systeem is een belangrijke keuze voor je bedrijf. Populaire CMS'en zijn bijvoorbeeld WordPress, Drupal en Joomla voor kleine bedrijven en Sharepoint, Sitecore en Pimcore voor grote bedrijven. Daarnaast zijn er ook simpele pagebuilders zoals Wix, Weebly en Squarespace waar vooral zzp’ers gebruik van maken. Sinds dit jaar is er een nieuwe optie op de markt: HubSpot CMS Hub.
Overweeg je HubSpot? Praat dan met een HubSpot Partner!
Wil je de online marketing voor jouw bedrijf naar het volgende niveau tillen? Dan is het all-in-one online marketing platform van HubSpot een goede keus! Natuurlijk kan je er zelf mee aan de slag gaan, maar door samen te werken met een online marketing bureau dat een HubSpot Partner is haal je pas echt het beste uit het platform. Hiermee bespaar je tijd en geld en presteert je online marketing beter! In dit artikel een aantal redenen om samen te werken met een HubSpot Partner.
Inbound marketing: de basis voor succes
Inbound marketing is een marketingstrategie waarbij je een relatie opbouwt door het aanbieden van waardevolle content. Op deze manier verleid het anonieme bezoekers van je website te converteren naar leads en uiteindelijk klanten van je te worden. Dit artikel biedt in het kort een overzicht van de basiselementen voor succesvolle inbound marketing.
De kracht van rapportage en analyse met HubSpot
In de moderne wereld van digitale marketing is het essentieel om beslissingen te nemen op basis van gegevens en inzichten. HubSpot, als toonaangevend platform voor inbound marketing, sales en service, biedt uitgebreide rapportage- en analysehulpmiddelen om marketeers te helpen de prestaties van hun campagnes te meten, te evalueren en te optimaliseren.
Case study: HubSpot CMS website voor Huisartsentelefonie
De gezondheidszorgsector is voortdurend in ontwikkeling, waarbij technologische vooruitgang en digitale transformatie een cruciale rol spelen bij het verbeteren van de patiëntenzorg en de efficiëntie van zorgverleners. In dit kader werd de uitdaging aangegaan door Huisartsentelefonie, een vooraanstaande speler in de sector die huisartsen ondersteunt bij het verlenen van telefonische bereikbaarheid, om een nieuwe website te ontwikkelen.
HubSpot alternatieven: tien krachtige opties voor marketing automation
In de altijd veranderende wereld van marketing- en salesoplossingen is HubSpot Marketing Hub al een tijdje een bekende speler. Maar met de groeiende diversiteit aan bedrijven en hun unieke behoeften, vraag je je misschien af: zijn er alternatieven die mogelijk beter passen bij jouw specifieke eisen en doelen? In dit artikel duiken we dieper in de zee van marketingplatforms en presenteren we jou 10 boeiende alternatieven voor HubSpot.
De nieuwe Content Hub update van HubSpot: wat je moet weten!
Content is als de ruggengraat van een succesvol bedrijf, en speelt een cruciale rol bij het opbouwen van waardevolle relaties met klanten. Het is dan ook geen verrassing dat HubSpot hun CMS Hub een flinke upgrade heeft gegeven en heeft omgedoopt tot Content Hub, een oplossing die bedrijven helpt om hun contentstrategie naar nieuwe hoogtes te brengen.
Case study: integratie van Dealfront met HubSpot voor SOA People
SOA People wilde hun leadgeneratie- en marketingprocessen verbeteren door gebruik te maken van geavanceerde tools voor data-intelligentie en marketing automation. Ze hadden behoefte aan een oplossing die hen zou helpen om betere inzichten te verkrijgen in hun potentiële klanten en die hun marketing campagnes effectiever zou maken. Om deze uitdagingen aan te pakken werden wij gevraagd om het Dealfront platform te integreren met HubSpot. Lees in deze case study hoe wij deze uitdagingen hebben aangepakt.
HubSpot Breeze: AI innovatie voor marketing en sales
Met de groeiende digitalisering van marketing, sales en klantenservice is het gebruik van AI onmisbaar geworden. Bedrijven zoeken naar manieren om efficiënter te werken, data slimmer te benutten en hun klanten beter van dienst te zijn. HubSpot speelt hierop in met hun nieuwe AI-oplossing: HubSpot Breeze. In deze blogpost neem ik je mee door de verschillende functionaliteiten van Breeze en hoe deze je bedrijf kunnen helpen om te groeien, processen te optimaliseren en klantrelaties te versterken.
Webinars over HubSpot
Webinar: Dashboards en Reporting in HubSpot
Een goed begrip van hoe jouw marketing- en salesactiviteiten presteren is cruciaal. Maar laten we eerlijk zijn, veel bedrijven vertrouwen alleen op de standaardrapportages van hun CRM-systeem, zoals HubSpot. Dit kan leiden tot gemiste kansen en problemen bij het verantwoorden van investeringen. Een dashboard moet niet alleen terugkijken op wat er is gebeurd, maar vooral vooruitkijken en helpen bij het nemen van slimme beslissingen. Bekijk nu de opname van dit webinar.
Webinar: Account Based Marketing met HubSpot
Kom erachter hoe je met HubSpot de kracht van Account Based Marketing kunt ontdekken. Leer hoe je jouw marketingstrategieën kunt afstemmen op specifieke target accounts voor maximale impact. Wij delen praktische tips en strategieën om je ABM-inspanningen te versterken en waardevolle resultaten te behalen. Zorg dat je de replay niet mist en verbeter vandaag nog je marketingvaardigheden!
Webinar: Website Personalisatie met HubSpot
Website personalisatie is een geweldige strategie waarmee merken unieke en gerichte digitale ervaringen kunnen bieden aan bezoekers van hun website. Door slim gebruik te maken van specifieke gegevens over bezoekers, kunnen bedrijven hun content perfect afstemmen op de individuele behoeften en verwachtingen van hun publiek. Dit is vooral essentieel voor merken die graag interactie willen hebben met hun klanten. Bekijk snel de opname van dit webinar!
Webinar: Leadgeneratie met HubSpot
Leadgeneratie is een essentiële bouwsteen van elke succesvolle marketingstrategie. Het draait niet alleen om het verzamelen van een hoop email adressen, maar vooral om het aantrekken van de juiste leads. Leads waar je echt iets aan hebt. In dit webinar krijg je een uitgebreide handleiding over hoe je met HubSpot een effectieve leadgeneratiestrategie kunt opzetten, van strategie tot uitvoering. Bekijk nu de opname van dit webinar!
I've worked with Andy and the team at Invalshoek as their Partner Success Manager at HubSpot and I've found them to be very knowledgeable about implementing the HubSpot software and creating marketing and sales strategies that work for their customers. A pleasure to work with and an asset to his clients.
Klaar om te beginnen?
Wil je meer weten over hoe je HubSpot kan inzetten om jouw bedrijf te laten groeien? Vraag dan nu een demo aan!
HubSpot Gold Partner
Werk je al met HubSpot?
Als je al gebruik maakt van HubSpot en op zoek bent naar ondersteunende diensten of een review van je huidige campagnes dan gaan we graag me je in gesprek! Zo krijg je een beeld hoe het is om samen te werken met een marketing bureau dat partner is van HubSpot. En hoe we je kunnen helpen om HubSpot succesvol in te zetten en zo je commerciële doelen te bereiken.
Wat je huidige situatie ook is, we gaan graag met je in gesprek om de mogelijkheden te bekijken!