CRM

Customer Relationship Management
Met een CRM (de afkorting van customer relationship management) krijg je inzicht in alle gegevens van je leads en klanten. Bovendien zorgt het voor een proces waardoor je bedrijf meer nieuwe klanten en meer opdrachten bij bestaande klanten krijgt. Kortom; een CRM zorgt voor meer omzet!

Waarom kiezen voor CRM?

Er zijn drie belangrijke redenen om voor CRM te kiezen:

  • Omdat je inzicht wil in alle gegevens van je leads en klanten
  • Omdat je een proces wil dat zorgt voor meer klanten en omzet
  • Omdat je de sales- en marketingprocessen van je bedrijf op elkaar wil afstemmen

Leer meer over CRM:

Vijf tips voor het kiezen van een CRM

Vijf tips voor het kiezen van een CRM

CRM (Customer Relationship Management) speelt een grote rol in het succes van je bedrijf. Dat komt omdat dit het gereedschap is waarmee je de belangrijkste voorziening van je bedrijf beheert, namelijk de relaties met je klanten en leads. Toch komt het nog...

Lees meer
CRM is cruciaal voor sales & marketing

CRM is cruciaal voor sales & marketing

Op het simpelste niveau is een CRM een systeem om gegevens en gedrag van je leads en klanten bij te houden. Een goed ingerichte CRM is echter niet enkel een database met statische of incidenteel bijgewerkte informatie. In plaats daarvan is het een reeks van processen...

Lees meer

Wil je meer weten over CRM en hoe je het kan inzetten voor jouw bedrijf? Plan dan nu een vrijblijvend gesprek met ons in!

Meer weten over sales anno nu?

Download gratis het Invalshoek Sales Handboek!

Pin It on Pinterest