Email Marketing
Relaties opbouwen en aankopen stimuleren
Email marketing is een van de beste manieren om leads om te zetten in klanten, en om herhaalaankopen te stimuleren! Daarnaast is email marketing ook nog eens erg kosteneffectief.
Door het regelmatig versturen van nieuwsbrieven bouw je een relatie op met je doelgroep en stimuleer je hen om zaken met je bedrijf te doen. Bovendien zorgt het ervoor dat je top-of-mind blijft en je gezien gaat worden als expert op je vakgebied.
Waarom kiezen voor email marketing?
Er zijn drie belangrijke redenen om voor email marketing te kiezen:
- Omdat je op een kosteneffectieve manier je doelgroep wil bereiken
- Omdat je herhaalaankopen wil stimuleren bij je klanten
- Omdat je top-of-mind wil blijven en je bedrijf als expert wil positioneren
Artikelen op ons blog over email marketing
Drie tips om je email marketing lijsten te verbeteren
Hoe kun je beter omgaan met email marketing lijsten en deze verbeteren? Dit is een vraag wat veel marketeers zich afvragen. In dit artikel wordt meer besproken over hoe jij je email marketing lijsten kunt verbeteren.
Vijf voorbeelden van lead magnets om email adressen te verzamelen
Je kan lead magnets gebruiken om deze aan te bieden die bezoekers aan je website kunnen downloaden. Jij kan dan in ruil daarvoor relevante informatie ontvangen. In dit artikel staan voorbeelden hoe jij lead magnets kunt gebruiken om email adressen te krijgen.
Email marketing succes tijdens de feestdagen
De feestdagen is een belangrijk moment wanneer je bezig bent met email marketing. Je wilt precies de juiste boodschappen op precies de juiste momenten overbrengen tot de klant. In dit artikel krijg je een aantal tips die hierbij kunnen helpen.
Marketing automation & email marketing: wat is het verschil?
Er zit nogal een verschil tussen email marketing en marketing automation. Email marketing maakt een belangrijk onderdeel uit van marketing automation, maar marketing automation is nog veel meer dan dat. Hierover lees je meer in dit artikel.
Uitschrijven voor je nieuwsbrief: de belangrijkste redenen
Het is zeer teleurstellend als leads zich weer uitschrijven voor een nieuwsbrief. Dit wil je zoveel mogelijk voorkomen, dus wat zijn de belangrijkste redenen dat mensen zich uitschrijven? Hierover lees je meer in dit artikel.
Top tien platforms voor email marketing
Er zijn erg veel platforms die gemaakt zijn voor email marketing. Ze verschillen ook van elkaar, dus in dit artikel kun je lezen over tien platforms voor email marketing.
De voordelen van email marketing voor kleine bedrijven
Email marketing kan van groot belang zijn voor kleine bedrijven die niet zo een groot budget of kennis hebben. In dit artikel staan dan ook de voordelen die kleine bedrijven hieraan kunnen hebben.
Negen grote email marketing fouten en hoe je ze voorkomt
Email marketing is een vorm van digitale marketing waarbij via e-mail marketingberichten of advertenties naar een groep mensen worden gestuurd. Toch worden er vaak fouten hierbij gemaakt. In dit artikel kun je lezen hoe je zulke fouten kunt voorkomen.
Email marketing voor webshops: de basis
Het doel van e-mail marketing is meestal om een product of dienst te promoten, klantloyaliteit op te bouwen of mensen aan te moedigen een specifieke actie te ondernemen, zoals een aankoop doen of een website bezoeken. In dit artikel kun je de basis lezen over hoe je kunt beginnen met email marketing.
Email marketing lijsten opschonen
Er zijn veel factoren die belangrijk zijn bij email marketing. Eén daarvan is het opschonen van email marketing lijsten. Hierover kan je meer lezen in dit artikel.
Het belang van DMARC, DKIM en SPF voor email marketing
In de digitale wereld van vandaag is email niet meer weg te denken als communicatiemiddel, zowel voor individuen als bedrijven. Maar met de toenemende dreiging van spam, phishing en andere vormen van emailfraude, is het van groot belang om maatregelen te nemen om de integriteit en authenticiteit van emails te waarborgen. Gelukkig zijn daar DMARC, DKIM en SPF. Deze technologieën spelen een cruciale rol in het verhogen van de betrouwbaarheid en het vertrouwen in email communicatie.
Email marketing bureau in Amsterdam
Wij zijn een marketing bureau in Amsterdam gespecialiseerd in email marketing. Wij helpen B2B bedrijven met het genereren van leads en het vinden van nieuwe klanten. Daarnaast helpen we B2B bedrijven met marketing automation, account based marketing, sales enablement en online adverteren. Invalshoek is Gold Partner van HubSpot.
Klaar om te beginnen?
Wil je meer weten over email marketing en hoe je het kan inzetten voor jouw bedrijf? Plan dan nu een vrijblijvend gesprek met ons in!
Artikelen in je inbox?
De Invalshoek nieuwsbrief zit vol met tips over marketing, sales en CRM!