Case study: marketing & sales voor het Rolmodellen Bureau
Het Rolmodellen Bureau is het sprekers- en kennisbureau met impact in de 21e eeuw. Dit jonge bedrijf is in 2017 opgericht door Fatima Akchar en is gevestigd in Den Haag.
Het Rolmodellen Bureau is het sprekers- en kennisbureau met impact in de 21e eeuw. Dit jonge bedrijf is in 2017 opgericht door Fatima Akchar en is gevestigd in Den Haag.
Ongeacht hoeveel nieuwe gratis tools voor marketing er inmiddels bestaan, een betaalde advertentie is vaak nog steeds de beste manier om nieuw verkeer naar je website te trekken. Het probleem is dat in de online marketing vaak dezelfde zoektermen en zoekwoorden worden gebruikt. Daarom is het belangrijk dat je niet alleen leert hoe je een goede Google Ads Campagne opbouwt, maar ook hoe je opvalt tussen de rest.
Overweeg je een een account based marketing campagne op te starten om nieuwe klanten te krijgen? Dan ben je niet de enige! Veel B2B bedrijven zijn bezig met account based marketing en boeken hier al veel succes mee. Maar hoe begin je? Dat lees je in dit artikel!
Soms investeer je een hoop tijd, geld en energie in een kans op een potentiële klant, maar dan zegt hij of zij: “Ik denk er nog even over na.” Wat kan je dan doen? Wellicht is het belangrijk eerst toe te lichten wat je vooral niét moet doen dan. Vaak genoeg stemmen sales medewerkers te gemakkelijk in met het uitstellen van de beslissing en nemen ze later weer contact op.
Wil je de online marketing voor jouw bedrijf naar het volgende niveau tillen? Dan is het all-in-one online marketing platform van HubSpot een goede keus! Natuurlijk kan je er zelf mee aan de slag gaan, maar door samen te werken met een online marketing bureau dat een HubSpot Partner is haal je pas echt het beste uit het platform. Hiermee bespaar je tijd en geld en presteert je online marketing beter! In dit artikel een aantal redenen om samen te werken met een HubSpot Partner.
Via een bevriend bureau dat WordPress websites ontwikkeld kwam een vraag binnen van een van hun klanten over ActiveCampaign. Deze klant wil een PDF checklist gebruiken als een lead magnet om email adressen te verzamelen die ze later kunnen gebruiken om een aanbod te doen in een email marketing campagne.
Het is zover! Je hebt een marketingbureau ingehuurd om jouw bedrijf te helpen met groeien. Dit is een waardevolle en spannende stap vooruit! Maar hoe zorg je ervoor dat je het beste uit deze samenwerking haalt en maximale voordelen behaalt? Het is belangrijk om duidelijke doelen te stellen, regelmatig te communiceren, en open te staan voor nieuwe ideeën en strategieën die het bureau kan aanbieden.
Vanaf 25 mei van dit jaar moet GDPR nageleefd worden door elk bedrijf dat persoonsgegevens verwerkt. GDPR is de afkorting van General Data Protection Regulation en is in Nederland tevens bekend als de AVG (Algemene Verordening gegevensbescherming).
Hier bij Invalshoek is ons beleid dat we per maand maximaal één nieuwe klant aan boord nemen. Dit doen we omdat we het belangrijk vinden om een goede relatie met nieuwe klanten op te bouwen, en daarvoor is aandacht en tijd nodig en zelfs erg belangrijk. Maar ook omdat we het belangrijk vinden om kwaliteit te leveren en te blijven leveren aan onze klanten. In dit artikel ga ik dieper in op waarom we de regel van ‘één nieuwe klant per maand’ hanteren.