Marketing & Sales Blog

Google Ads: hoe bouw je een campagne op?

Google Ads: hoe bouw je een campagne op?

Ongeacht hoeveel nieuwe gratis tools voor marketing er inmiddels bestaan, een betaalde advertentie is vaak nog steeds de beste manier om nieuw verkeer naar je website te trekken. Het probleem is dat in de online marketing vaak dezelfde zoektermen en zoekwoorden worden gebruikt. Daarom is het belangrijk dat je niet alleen leert hoe je een goede Google Ads Campagne opbouwt, maar ook hoe je opvalt tussen de rest.

Artikel lezen
Lead magnets: vijf voorbeelden om email adressen te verzamelen

Lead magnets: vijf voorbeelden om email adressen te verzamelen

Je wilt de bezoekers van je website beter leren kennen, bijvoorbeeld met als doel dat je ze met email marketing kan bewerken, maar ook om een profiel op te bouwen zodat je ze op het juiste moment het juiste aanbod kan doen. Je bent immers altijd op zoek naar nieuwe klanten voor je bedrijf! Alleen hoe je dat? Een voorbeeld zou kunnen zijn om lead magnets aan te bieden, die bezoekers aan je website kunnen downloaden in ruil voor relevante informatie. In dit artikel een aantal voorbeelden van lead magnets die je kan gebruiken om email adressen en andere informatie over je leads te verzamelen.
Artikel lezen
Overweeg je HubSpot? Praat dan met een HubSpot Partner!

Overweeg je HubSpot? Praat dan met een HubSpot Partner!

Wil je de online marketing voor jouw bedrijf naar het volgende niveau tillen? Dan is het all-in-one online marketing platform van HubSpot een goede keus! Natuurlijk kan je er zelf mee aan de slag gaan, maar door samen te werken met een online marketing bureau dat een HubSpot Partner is haal je pas echt het beste uit het platform. Hiermee bespaar je tijd en geld en presteert je online marketing beter! In dit artikel een aantal redenen om samen te werken met een HubSpot Partner.

Artikel lezen
Hoe werk je het beste samen met je marketing bureau?

Hoe werk je het beste samen met je marketing bureau?

Het is zover! Je hebt een marketingbureau ingehuurd om jouw bedrijf te helpen met groeien. Dit is een waardevolle en spannende stap vooruit! Maar hoe zorg je ervoor dat je het beste uit deze samenwerking haalt en maximale voordelen behaalt? Het is belangrijk om duidelijke doelen te stellen, regelmatig te communiceren, en open te staan voor nieuwe ideeën en strategieën die het bureau kan aanbieden.

Artikel lezen
Waarom we bij Invalshoek maximaal één nieuwe klant per maand aannemen

Waarom we bij Invalshoek maximaal één nieuwe klant per maand aannemen

Hier bij Invalshoek is ons beleid dat we per maand maximaal één nieuwe klant aan boord nemen. Dit doen we omdat we het belangrijk vinden om een goede relatie met nieuwe klanten op te bouwen, en daarvoor is aandacht en tijd nodig en zelfs erg belangrijk. Maar ook omdat we het belangrijk vinden om kwaliteit te leveren en te blijven leveren aan onze klanten. In dit artikel ga ik dieper in op waarom we de regel van ‘één nieuwe klant per maand’ hanteren.

Artikel lezen