Succesverhalen
Lees de ervaringen die onze klanten met ons hebben op het gebied van online marketing, online adverteren en ondersteuning met sales en CRM.
Case study: integratie van Dealfront met HubSpot voor SOA People
SOA People wilde hun leadgeneratie- en marketingprocessen verbeteren door gebruik te maken van geavanceerde tools voor data-intelligentie en marketing automation. Ze hadden behoefte aan een oplossing die hen zou helpen om betere inzichten te verkrijgen in hun potentiële klanten en die hun marketing campagnes effectiever zou maken. Om deze uitdagingen aan te pakken werden wij gevraagd om het Dealfront platform te integreren met HubSpot. Lees in deze case study hoe wij deze uitdagingen hebben aangepakt.
Case study: HubSpot CMS website voor Huisartsentelefonie
De gezondheidszorgsector is voortdurend in ontwikkeling, waarbij technologische vooruitgang en digitale transformatie een cruciale rol spelen bij het verbeteren van de patiëntenzorg en de efficiëntie van zorgverleners. In dit kader werd de uitdaging aangegaan door Huisartsentelefonie, een vooraanstaande speler in de sector die huisartsen ondersteunt bij het verlenen van telefonische bereikbaarheid, om een nieuwe website te ontwikkelen.
Case study: account based marketing voor Alveo
Alveo is een vooraanstaand internationaal bedrijf dat gespecialiseerd is in het leveren van software en beheerde diensten aan grote financiële instellingen, waaronder banken, verzekeraars, beurzen en vermogensbeheerders. Ze waren op zoek naar een manier om de effectiviteit van hun marketinginspanningen te verbeteren en zich te richten op hun belangrijkste doelaccounts om hun positie op de markt verder te versterken. Om deze doelen te bereiken, hebben ze gekozen voor een account-gebaseerde marketingaanpak.
Case study: online adverteren voor Miss Appril
Miss appril is dé werving & selectie specialist van de Nederlandse app industrie. Dit bureau helpt bedrijven die apps bouwen aan Android en iOS developers, UX/UI designers en product owners die gespecialiseerd zijn in het ontwikkelen van apps. Tevens organiseert Miss Appril events zoals het appril Festival en is het partner van Appdevcon. Miss Appril heeft een portfolio van meer dan 3000 specialisten op het gebied van app development en app marketing. Om meer brand awareness te creëren bij de doelgroep heeft Miss Appril gekozen voor online adverteren bij Invalshoek.
Case study: feedback surveys voor Hivos
Wij helpen Hivos met marketing automation, online adverteren en conversie optimalisatie. Voor dat laatste zetten we naast AB testen ook onder andere feedback surveys in om de resultaten van de website en campagnes te verbeteren. Zo verzamelen we niet alleen kwantitatieve maar ook kwalitatieve input. Op hoe we deze surveys inzetten gaan we dieper in in deze case study.
Case study: digital marketing voor INSTRKTIV
INSTRKTIV is een in Berlijn gevestigd bedrijf dat helpt met het ontwikkelen van handleidingen en het verkrijgen van CE markeringen. De doelgroep bestaat uit bedrijven die producten importeren of zelf ontwikkelen en die in de EU op de markt wensen te brengen. Voor diverse categorieën producten, zoals elektronica en speelgoed, zijn handleidingen nodig en verplicht die conformeren aan EU regelgeving voordat ze verkocht mogen worden. Daarnaast geldt voor een aantal categorieën dat ze een CE markering moeten hebben voordat ze op de markt mogen worden gebracht.
Case study: marketing en sales voor het Rolmodellen Bureau
Het Rolmodellen Bureau is het sprekers- en kennisbureau met impact in de 21e eeuw. Dit jonge bedrijf is in 2017 opgericht door Fatima Akchar en is gevestigd in Den Haag. De sprekers van het Rolmodellen Bureau zijn te boeken voor gastlezingen, masterclasses, workshops, als storytellers of als dagvoorzitters. Het Rolmodellen Bureau onderscheidt zich van andere sprekersbureaus door de focus op maatschappelijk relevante thema’s te leggen. Wij van Invalshoek helpen het Rolmodellen Bureau met marketing en sales.
Case study: een dynamische HubSpot CMS website voor Full Circle Studio
Full Circle Studio, een toonaangevende studio gespecialiseerd in Pilates, Gyrotonic en Gyrokinesis, had een sterk verouderde website die niet meer voldeed aan de wensen van hun groeiende klantenbestand. Invalshoek werd gevraagd om een moderne, tweetalige website te ontwikkelen, waarbij functionaliteit en gebruiksgemak centraal stonden. We bouwden een compleet nieuwe website op het HubSpot CMS-platform en integreerden het boekingssysteem Trainin, wat leidde tot een efficiëntere workflow en een verbeterde klantervaring. Full Circle Studio is meer dan tevreden met het resultaat: een frisse, dynamische en volledig mobiele website die hen helpt hun bedrijf verder te laten groeien.
Ook succesvol worden?
Begin dan met het inplannen van een vrijblijvend eerste gesprek
We beginnen altijd met een gratis en vrijblijvend eerste gesprek waarbij we kijken naar je huidige marketing en salesproces. Zo krijg je een duidelijk beeld van wat wij voor je kunnen betekenen. Benieuwd?
Artikelen in je inbox?
De Invalshoek nieuwsbrief zit vol met tips over marketing, sales en CRM!