Marketing & Sales Blog

Zo gebruik je een CRM - Invalshoek
CRM

Zo gebruik je een CRM

Wanneer je bedrijf groeit wordt het steeds moeilijker om handmatig je klantenbestand bij te houden in spreadsheets en losse notities. Dit is niet alleen te tijdrovend en inefficiënt, maar het kan er ook voor zorgen dat je dingen over het hoofd gaat zien en dat potentiële klanten of unieke kansen door je vingers glippen. En dit komt jou en je team, maar ook je klanten uiteraard niet ten goede. Om dat te voorkomen heb je een CRM nodig.

Artikel lezen
Zeven tools voor heatmaps en screen recordings

Zeven tools voor heatmaps en screen recordings

Heatmaps en screen recordings maken het mogelijk om inzicht te krijgen in het gedrag van bezoekers op je website. Waar Google Analytics je inzicht geeft in welke pagina's bezocht worden en waar verkeer vandaan komt geven deze tools je inzicht wat bezoekers doen op een pagina. Hiermee verzamel je waardevolle inzichten om de conversie van je website te verbeteren. In dit artikel leg ik uit wat heatmaps en screen recordings precies zijn en geef ik zeven tips voor dit soort conversie optimalisatie tools waarmee je deze kan maken.

Artikel lezen
Marktonderzoek, wat is dat?

Marktonderzoek, wat is dat?

In sommige kringen wordt marktonderzoek uitgelegd als allesomvattende methode om te onderzoeken wat de markt wil. “Wat is de vraag naar dit product is? Wie is er op zoek naar onze diensten? Daar kunnen we achter komen door middel van marktonderzoek,” zou je kunnen zeggen.

Artikel lezen