Customer Satisfaction

Onboarding, Activatie & Support

Het Customer Satisfaction programma van Invalshoek zorgt voor het opbouwen van de ideale relatie met je klant door onboarding, activatie en customer support.

Met dit programma help je jouw klanten om het uiterste uit je producten en diensten te halen om zo de ideale klantrelatie op te bouwen. We leren je klanten je producten en diensten kennen en gebruiken, promoten het gebruik ervan en maken digitale klantenservice mogelijk.

Onboarding

Met onboarding worden de gebruikers van je product uitgelegd hoe ze er het beste gebruik van kunnen maken. Zie het als een handleiding die gebruikers door de eerste fase van het gebruik van je product heen loodst. Met een reeks van e-mails krijgen nieuwe klanten uitleg over hoe je producten en diensten werken.

Activatie

Activatie stimuleert je klanten om meer en beter gebruik te maken van de producten of diensten die ze bij je bedrijf afnemen.

Customer Support & Service

Komen je klanten er toch niet helemaal uit? Dan krijgen ze vanuit klantenservice de juiste hulp aangeboden. Bijvoorbeeld met online self-service en een online helpdesk. Maar ook met e-mail, webchat en social media.

Wat zit er in het Customer Satisfaction programma van Invalshoek?

Het Customer Satisfaction programma bevat een volledig pakket aan diensten om te starten met online klantenservice. Daarnaast zijn er een aantal optionele extra’s waarvoor gekozen kan worden.

Het Customer Satisfaction programma is inclusief:

  • online kennisbank
  • zelfservice omgeving
  • service automation
  • ticketing & casemanagement
  • webcare, e-mail & webchat voor twee medewerkers
  • realtime dashboards & wekelijkse rapportages
  • continu klanttevredenheidsonderzoek op basis van NPS

Optionele extra’s:

  • content creatie
  • toegang voor extra medewerkers

Meer weten over sales anno nu?

Download gratis het Invalshoek Sales Handboek!